2014 Toyota Sai
تاريخ : برچسب:, | 9:26 | نویسنده : alireza

تویوتا نخستین فیس لیفت سای را معرفی کرد؛ خودرویی که فروش آن بعنوان مدل 2014 از هم اکنون در ژاپن آغاز شده . . .

2014 Toyota Sai

2014 Toyota Sai

برخلاف نسخه سابق سای که شباهت زیادی به تویوتا اونسیس داشت، مدل 2014 این خودرو جلوپنجره جدید تویوتا، LEDهای مخصوص روز، طراحی مجدد درب صندوق و سپر جدید عقب دارد. همچنین چراغ های کشیده آن در عقب و رینگ های جدید 16 اینچی اش (18 اینچی سفارشی) از مشخصه های دیگر آن هستند.

 

تویوتا برای بدنه این خودرو سه رنگ تازه را معرفی کرده؛ قرمز (Red Mica Metallic)، خاکستری تیره (Grey Mica Metallic) و خاکستری روشن (Clear Stream Metallic) تا بدین ترتیب طیف رنگ های قابل سفارش این خودرو به هفت عدد برسد. درون کابین علاوه بر مواد جدید، طراحی جدید اداوت نیز به چشم می خورند؛ کنسول مرکزی جدید با طراحی مدرن، تریم چوبی و استفاده از صفحات نقره ای رنگ مهم ترین ویژگی های کابین خواهند بود. همچنین مشتریان می توانند سیستم راهیابی SD Navigation با قابلیت خواندن کارت های microSD و داشتن دو ورودی USB و به همراه 10 اسپیکر را نیز سفارش دهند.

پیشرانه سای 2014 یک موتور 2.4 لیتری بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 187 نیوتن متر است که با یک موتور الکتریکی 143 اسبی و 270 نیوتن متری حمایت می شود تا بدین ترتیب مصرف ترکیبی آن به 4.4 لیتر برسد. قیمت این خودرو برای بازار ژاپن حدود 32,600 دلار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: